کتاب خوانهای شهر میهمان بوستان کتاب ولایت

کتاب خوانهای شهر میهمان بوستان کتاب ولایت

پس از چندین سال سردرگمی و نبود فضای مناسب ، با کمک نیک اندیشانه و خداپسندانه خیرین ارجمند و با همت جمعی از جوانان فرهنگ دوست بسیجی شهر ساختمان مرکز فرهنگی آماده بهره برداری گردید.

پس از پیگیری های مکرر و در پی آیین نامه جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور جلسه ای در روز شنبه مصادف با میلاد با سعادت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) با حضور آقای نایب بخشدار مرکزی، مهدی غلامرضایی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ، هیئت امنای مرکز فرهنگی و اعضای شورا برگزار گردید.

در این جلسه اعضای  انجمن کتابخانه ولایت شهر فرخی و حاضران پس از بحث و تبادل نظر و بر اساس پیشنهادات و هم چنین قرارداد واگذاری حق انتفاع کتابخانه غیر وقفی - بین انجمن کتابخانه و آقای منصور واعظی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور - موارد زیر را تصویب کردند:

1- واگذار کننده متعهد است با واگذاری حق انتفاع از اعیان نسبت به تحویل و تحول کتابخانه به اداره کل کتاب خانه های عمومی استان اصفهان اقدام نماید.

2- منتفع -نهاد کتابخانه ها - متعهد می گردد پس از واگذاری کامل کتابخانه مطابق ضوابط و مقررات کتابخانه های عمومی کشور نسبت به اداره کتابخانه اقدام نماید. به صورتی که استفاده عمومی مردم از کتابخانه که با هدف واگذار کننده انطباق دارد میسر گردد.

3- علاوه بر نگهداری کلیه تجهیزات منصوب و غیر منصوب کتابخانه نسبت به تعمیرات جزئی اعیانی اعم از حیاط و سرویس های بهداشتی و پرداخت هزینه های مصرفی اب و برق ، گاز و... اقدام نماید.

4- تامین نیروی انسانی لازم و پرداخت حقوق و مزایای قانونی آنها براساس ضوابط نهاد به عهده منتفع می باشد.

بر اساس توافق مقرر گردید حق بهره برداری یک طبقه از ساختمان مذکور به نهاد کتابخانه ها واگذار گردد. جهت دریافت کمک های شهرداری از محل نیم درصد و دیگر ارگانها و نهادها شماره حسابی در بانک ملت فرخی افتتاح گردید.

با توجه به مسیر طی شده خیل عظیم فرهنگ دوستان فرخی می توانند امیدوار باشند در آینده ای نزدیک کتابخانه ای با امکانات و تکنولوژی امروزین در اختیار داشته باشند.

ضمنا یاداوری می گردد از ساختمان کتابخانه مالک اشتر - زیرمجموعه جهاد سازندگی سابق - به دلیل در برداشتن هزینه زیاد تعمیراتی و نداشتن متولی خاص فعلا نمی توان بهره برداری کرد.




|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
نویسنده : روابط عمومی
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: